Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar lite på att använda Bugatti Hilltop till ett sto efter e:Warsteiner ue: Jaguar. Jag har inte sett honom i verkligheten... Någon som känner till denna hingsten?? Va tycker ni om honom isf??
Känner inte till hingsten personligen, men han verkar riktigt snygg och intressant. Skulle gärna vilja se en avkomma efter honom!
Visste inte att han tävlat något i Sverige. När var det och vem red? TYcker annars det är en fin häst som verkar ha ett väldigt stabilt och bra temperament...Jag har sett honom tävlad på Flyinge. Jag blev stormförjust i hans härliga utstrålning och hans fina temperament. han är ju en väldigt talangfull häst och jag tycker att det är en väldig fördel att få avla på en hingst som har sådana egna meriter..
Vem är spermaimportör i år?Jag funderar lite på att använda Bugatti Hilltop till ett sto efter e:Warsteiner ue: Jaguar. Jag har inte sett honom i verkligheten... Någon som känner till denna hingsten?? Va tycker ni om honom isf??
Vem är spermaimportör i år?