Bugatti Hilltop

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare JustMe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 2 752

JustMe

Trådstartare
Jag funderar lite på att använda Bugatti Hilltop till ett sto efter e:Warsteiner ue: Jaguar. Jag har inte sett honom i verkligheten... Någon som känner till denna hingsten?? Va tycker ni om honom isf??

Sv: Bugatti Hilltop

Jag funderar lite på att använda Bugatti Hilltop till ett sto efter e:Warsteiner ue: Jaguar. Jag har inte sett honom i verkligheten... Någon som känner till denna hingsten?? Va tycker ni om honom isf??

Känner inte till hingsten personligen, men han verkar riktigt snygg och intressant. Skulle gärna vilja se en avkomma efter honom!

Jag har sett honom tävlad på Flyinge. Jag blev stormförjust i hans härliga utstrålning och hans fina temperament. han är ju en väldigt talangfull häst och jag tycker att det är en väldig fördel att få avla på en hingst som har sådana egna meriter.
Jag har bara sett avkommor på bild, men de har sett väldigt trevliga ut i typen. Han är för nära släkt med de stoet som jag har möjlighet att få avla på annars hade han varit ett alternativ för mig.

Känner inte till hingsten personligen, men han verkar riktigt snygg och intressant. Skulle gärna vilja se en avkomma efter honom!

Häxan,f:2005 mamma är fullblod
IMG_0406.jpg

IMG_0426.jpg

IMG_0440.jpg

Ah riktigt snygg häst!
Och mycket fullblod! helt underbart. Är en fullblodsmänniska nämligen;)
Det är inte många halvblods hingstar som imponerat på mig med De Noir och Bugatti Hilltop är en av få.

Självständig,helt orädd,mycket,och då menar jag mycket nyfiken,så att hon istället kan bli jobbig ibland :rofl: ,pillrig på allt,ska vara med och se vad som händer osv osv..
Är tuff i sig men hon blir inte "märrig".

Jag har sett honom tävlad på Flyinge. Jag blev stormförjust i hans härliga utstrålning och hans fina temperament. han är ju en väldigt talangfull häst och jag tycker att det är en väldig fördel att få avla på en hingst som har sådana egna meriter..
Visste inte att han tävlat något i Sverige. När var det och vem red? TYcker annars det är en fin häst som verkar ha ett väldigt stabilt och bra temperament...

Vem är spermaimportör i år?

På skolan har de en hel drös, och alla är superfina :love:
Bl.a.
Bambina ue. Napoleon-Flamingo, 49p dressyrtalang, 46p hopptalang
Bellami ue. D-Day-Napoleon, 47p drssyrtalang, 46p hopptalang
Berganza ue. Don Schufro-Stanford, 49p dressyrtalang, 45p hopptalang
Bristol Cream ue. Master-May Sherif, 49p dressyrtalang, 43p hopptalang (gick bruksprovet i år)

Jag vet inte... Har också funderat på det... Hitta bara att han Ingår i Flyinges internationella program. Ägaren är Hilltorp farm i USA. Så det kanske är så att han har fått flytta dit?? Hoppas inte...

Liknande trådar

Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg...
Svar
18
· Visningar
1 211
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka