JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Travronden)
Finalen i Breeders Crown ($250.000) för äldre ston handlade bara om Buck I St Pat och Tim Tetrick på Meadowlands i natt.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Återigen firade Jimmy Takter stora framgångar. När Breeders Crown för två- och treåringar kördes tog han en finaldubbel med Bar Hopping...
Hästnyheter
Breeders Crown-finalerna i Kanada natten till söndagen blev en ny formidabel uppvisning av Jimmy Takter. Stallet tog sex finalsegrar...
Hästnyheter
Sagan om Commander Crowe kunde inte ha fått ett bättre slut. Natten till söndagen vann elvaåringen finalen i Breeders Crown på The...
Hästnyheter
Jimmy Takters framgångar i USA bara fortsätter. Natten till söndagen svensk tid blev han historisk som tränaren med flest segrar genom...
GVFÖ 2025
Kultur Ebba o Pontus är favoriter 🥰
Tycker de är väldigt fina ihop.
Alexander växte även i mina ögon under detta avsnitt. Kändes mer...
Nepenthe
6 minuter sedan
Livskristråden
Kropp & Själ Nu har inte jag häst längre(sålde när jag fick barn). Men jag hade lätt tackat ja till någon som ville umgås med hästen och hänga med...
Dorinda
16 minuter sedan
Donald Trumps andra presidentperiod (2)
Samhälle https://www.bbc.com/news/articles/c1jx9ep5l63o
Om någon vill skicka till USA. Hela röran påverkar många olika branscher.
MJLee
21 minuter sedan
Svar: 967
Visningar: 37 945
Allmänt