bubbla under huden, hjälp! =O

cili

Trådstartare
Kissen kom in idag och jag tyckte att hennes huvud såg lite osymmetriskt ut, jag kollade lite närmare och tryckte lite lätt, då flyttade det ojämna på sig och "knäppte" (lät ungefär som det gör när det knäpper i leder, men bubblan sitter uppe på huvudet).
Det låter om den när man rör den, dvs när den flyttar på sig. Verkar inte göra ont för kisse reagerar inte alls.
Känns precis som om den består av luft, men det borde den ju inte göra..
Tänkte ringa djursjukhuset imorgon, men pga min höga grad av oro frågar jag här redan nu;
är det någon som har någon teori om vad det kan vara, eller hur det uppkommit? vad kan/ska jag göra?

Sv: bubbla under huden, hjälp! =O

:crazy: :confused: Har ingen aning om vad det är som du försöker beskriva. Är det som en knöl fylld med luft menar du? Hur stor är den?

Sv: bubbla under huden, hjälp! =O

jag vet inte alls vad det var, men nu är det borta i alla fall.
inte som en knöl, utan som en vattenblåsa ungefär, men flyttbar. och det lät precis som om det var luft i. och så hade hon ett sår lite längre bak på huvudet.
otäckt och skumt

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 610
  • Artikel Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: svea
·
Hästvård Min häst blev diagnostiserad med fång den 27 mars. Hon har stått på box sedan dess och förutom att det var oroligt i början så har det...
2
Svar
34
· Visningar
3 386
Senast: Shaggy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 633
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar