Brynäs Zoo

Q

Queen

Har dom råttor och/eller möss på Brynäs Zoo i Valbo/Gävle?

Sv: Brynäs Zoo

Queen skrev:

Enklast är väl att ringa och fråga, men kolla noga vad för typ av uppfödare de kommer ifrån! Råttor som kommer från grossister bär med 99% säkerhet på både mycoplasma och annat skit, de sista jag fick från zoo-butik både snörvlade och hade löss redan som 6-veckors ungar! Jag lämnade tillbaka dem och köpte från en uppfödare istället. Kolla med svemus och SRS ifall du har en uppfödare nära istället!
www.svemus.org
www.srs.st

Lycka till!

Sv: Brynäs Zoo

Queen skrev:

JAAA det har de och de verkar vara hur bra och skötta som helst och brukar komma från uppfödare och inte grossister.....=D

Liknande trådar

Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
840
Senast: ufot
·
Övr. Djur Posta här om bra djurvideos som finns på youtube. Trodde inte att jag skulle titta en timme på ugglor men fastnade totalt Älskar...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: MJLee
·
Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
280
Senast: Entourage
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
310
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama