Brunt, rundsytt träns...

Sv: Brunt, rundsytt träns...

Jag har inte heller sett något, vad jag kan komma på sådär på rakhand.
Men det finns ju rundsydda kandar i brunt som säkert även finns med mässingsspännen.
Det kanske är ett alternativ, om man tar bort remmen till stången?

Hubertus har föresten ett snyggt rundsytt träns som finns i Svart och Brunt, men jag tror inte att det finns med mässingsspännen. Går i alla fall att beställa från Ryttare & Häst.

men jag vill ha aachen =/
iofs kanske jag inte ska ha ett nytt, sadeln blir ju trots allt svart. hmm. haha I-landsproblem nummer två för mej idag :p

Hehe okej. :p
Men men, Hubertuset är i af ett aachen vad jag vet. Men som sagt är det med "stålspännen". Det kanske går och specialbeställa nånstanns?? :p

Kolla www.passier.com

de har vanliga träns med mässing och då borde det finnas i ryndsytt också... kolla med typ ingdams som säljer passier om det finns.

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
5
· Visningar
343
Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
252
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
237
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
920

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka