Brunt/rosa schabrak till fux

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare kladdkakor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 771
K

kladdkakor

...går det? :D

Pillade lite med Paint och satte ihop bilderna för att det skulle vara lättare att se.
Detta schabrak på denna fuxen, funkar det tillsammans eller var det asfult och omatchande? :p
ZiggeRG-schabrak-Kopia.jpg

(inga kommentarer på sadelläget tack)

Och originalfilen
http://i22.photobucket.com/albums/b310/Majaa/Schabrak.jpg

Sv: Brunt/rosa schabrak till fux

Ska du bara ha schabraket, så visst. Ska du matcha med lindor/Luva/annat spå skulle jag säga nej. Men vaddå, Min kompis har rosa på sin fux och det ser.. Ja, det funkar helt enkelt.. :)

Tycker jag absolut! Det är iofs svårt att se sådär på en bild men jag tycker brunt är ganska snyggt på fuxar och med rosa kanten ser ljusare ut än rosa så. Du skulle se min och Kruts matchning ibland, den är inte att leka med. :angel: Han är ju "fuxskäck" men de hindrar inte mig från att ha både bruna, rosa och röda schabrak. :D

Tillägg: Vad roligt förresten att de verkligen är på G nu, ditt hästköp :D Grattis!!

Tycker inte alls det funkar, tyvärr :crazy: Men du gör förstås som du vill ;)

Jag tycker det blir helt ok, iof älskar jag rosa och brunt ihop men eftersom det där är mer gammlerosa så tycker jag det är ok på fux. knallrosa däremot kanske inte vore bästa idén menå andra sidan bryr sig ju inte hästen :)

Tycker att det ser jättesnyggt ut, verkligen! :)

Tillägg: Vad roligt förresten att de verkligen är på G nu, ditt hästköp :D Grattis!!

Jaaaaaaaaaa det är helt outstanding :love: Förhoppningsvis kommer han ner hit första veckan i mars någon gång... och det är liksom typ snart :eek: :love::banana::banana::banana:

Så snaaaaaaaaaaaart kommer det en till bukehäst kära bukefolk :D hihi

Jaaaaaaaaaaa snart blir han schweizare :D:D:D

hehe :angel:

Liknande trådar

T
Utrustning Usch, det börjar bli tjatigt med alla färg-trådar nu. Men jag hittade ingen annanstans att ställa min fråga på. Jag tycker rosa är...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: älgen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka