Brunst-örter???

P

phlikkan

Har hört ryktas om olika örter som ska hjälpa på ston som får extrema "PMS"-besvär under brunsten...Ngn som är bra på det eller har tips att ge??? :confused:

Munkpeppar, Hilton REGULATE tex. Munkpeppar är nog det som är bäst. Men har stoet inte blivit bättre på 6-8 veckor så bör du leta någon annan behandling.

Tax så massa för svaren, ni e för rara!!!! :bow: Ska forska vidare lite å utföra behandling på häststackarn så får vi se om nåt hjälper!

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 270
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
518
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Allvetande Buke! Försökt googla på sånt som är giftigt för häst bland frukt och grönt, men får främst fram information om vilka växter...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: screen
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
384
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Reklamera häst