Brukar ni göra så här mot era barn?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

Jag har sett den innan och mår lika dåligt varje gång.

Antar att det dröjer innan det barnet vågar lita på sina föräldrar igen.. eller ens sätta sig vid en dator. Fruktansvärt gjort! :mad:
 
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

Mitt ljud funkar inte så bra. Var det pappan som sa åt pojken att sitta och göra något? Vad sa pojken? Läste han nåt på skärmen, eller vad?
 
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

men det behöver väl inte vara pappan som filmade heller? bara en taskig storebror? :smirk:
 
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

Det är en skämtgrej, en sida där man spelar som ett vanligt dataspel, typ Snake, men helt plötsligt dyker det upp ett ansikte som kunde varit hämtat från Exorcisten med världens vrål.

Jag antar att det är någon av föräldrarna, ser ut som det när det stackars barnet söker tröst efteråt..
 
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

Fy fan vad hemskt gjort utav dem!! Skulle aldrig någonsin göra något sådant mot ett barn. :mad: :mad: :mad:
 
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

*lån*

Min 12-åriga dotter tyckte den var rätt så rolig...
 
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

Stackars pojk!!:(

Jag och mina arbetskamrater fick en liknande grej på mail och som vuxen så finns ju mer "garanti" för att man kan tackla det och skratta åt hur rädd man blir.

Jag hoppas att det handlar om att de inte anade att han skulle bli så rädd, för hade de (mamman/pappan?) något som helst hum om att deras barn skulle bli så rädd så hoppas jag verkligen de inte skulle ha gjort detta.
 
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

Fy f-n vad grymt skulle ALDRIG utsätta någon för något sådant:mad: :mad: :mad: Hoppas det inte var föräldrarna :eek: då är de inte värda att kallas så:mad:
 
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

Och hur kan man sen lägga ut det på internet?
Jag tycker verkligen synd om killen..

MillyM
 
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

Det är fullständigt vidrigt! Jag blir sååååå jäkla förbannad när jag ser den.
Snutten har varit uppe på bukefalos förut, och då vart det ett jäkla liv och diskuterande....
 
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

Urk! Jag blev alldeles kall i hela kroppen när jag såg filmen. Fy f*n vad elakt! Jag har aldrig förstått det roliga i den typen av "skämt", särskilt inte till barn.
 
Sv: Brukar ni göra så här mot era barn?

haha jag har själv varit med om samma, att folk har skojjat, man bör inte göra så mot ett mindre barn. men jag var juh trots allt lite äldre,

lätt min bror på 9 år se dedn, han vart inte ens rädd, utan började ass garva, tror det beror helt på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 878
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 633
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 283
Senast: Madalitso
·
Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 605
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp