Brostpump?

Krusan

Trådstartare
Fick en Avent ISIS av en slakting att anvanda men den driver mig vansinnig :mad:. Man far bra sug till att borja med men sen forsvinner det, har lyckats lista ut att det ar den lilla ventilen som inte stanger till ordentligt. Pga detta har jag gett upp att pumpa mjolk.

sa nu tankte jag fraga alla visa bukefalosar om vilken pump de kan rekomendera?

Pa sjukhuset anvande jag en elektrisk Medela som var bra...

//Krusan, som maste borja spara mjolk.

Sv: Brostpump?

Fick en Avent ISIS av en slakting att anvanda men den driver mig vansinnig :mad:. Man far bra sug till att borja med men sen forsvinner det, har lyckats lista ut att det ar den lilla ventilen som inte stanger till ordentligt. Pga detta har jag gett upp att pumpa mjolk.

sa nu tankte jag fraga alla visa bukefalosar om vilken pump de kan rekomendera?

Pa sjukhuset anvande jag en elektrisk Medela som var bra...

//Krusan, som maste borja spara mjolk.

Jag använder apotekets handpump. Fungerar alldeles utmärkt! :laugh:

Sv: Brostpump?

Jag vet inte hur aventpumparna funkar, men kan det inte vara någon ventil som inte är tät?
På Medelapumparna sitter ett litet ventilgummi som man behöver byta ibland.

Hur mycket ska du pumpa? Varje dag? Mer? Mindre?
Jag är väl mer eller mindre proffs på Medelas hyrpumpar, efter att ha fött upp 4 barn på urpumpad bröstmjölk... Fast en sådan är ju överkurs för de flesta. Men jag har sett elektriska mindre Medelapumpar på både Blocket och Tradera (skriv medela i sökraden) tilll bra priser. För mig har det varit värt att ha en elektrisk. (fast "mini electric" har jag svårt att rekommendera då den låter väldigt högt... välj hellre en annan modell)

edit:
såg sen att du finns down under, kanske har ni annonser även där?
du kan läsa om de olika medelamodellerna på www.medela.se

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka