Bröllopskörning

Welsh

Trådstartare
Igår ringde en förtvivlad brudgum. Bilen var trasig och ingen kunde köra dem från kyrkan. Självklart ställde vi upp. Vi smyckade maraton vagnen så gott det gick med lövbågar och polerade med bilvax. Selen nysmörjd och hästen glänsande ryktad.
I 45 min väntade vi utanför kyrkan, hästen somnade. När brudparet väl satt på plats i vagnen så körde vi iväg. Bakom oss hade vi en karavan med TUTANDE bilar :smirk:
Tur att hästen är trafiksäker. Vad tänker folk med? Alla vi mötte passade på att tuta de med :eek:
Nåja allt gick bra, tom fotografen i diket var okej. Ida kan härmed kalla sig självförsörjande denna månad :p och stallfolket kan sluta glo nu, jag har tagit av mig långkjolen, tweedkavajen, hatten och förklädet för denna gång. :D

Sv: Bröllopskörning

Oj, härligt att det gick så bra! Det där måste du fortsätta med låter det som, om du inte redan gör det!! Några bilder på ekipaget??

Åh!
Jag vill oxå köra bröllop, igen. Det va så längesen sist!
Det är så underbart! :love:

men va tänker folk med när folk tuter?! :mad:

BILDER!

På tal om det här med tutar... När jag letade häst var jag så nära på att ta en b-ponny som varit med på studentkörning. Gissa om den hästen var van vid tutor och annat oväsen :D

Kul med lite extra pengar :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Söker hane för avel - Bichon
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka