Britter i vintersol

Sv: Britter i vintersol

Vilka bumlingar! De blir så mysiga när solen tittar fram :)

varför skivar sig pälsen sådär?

Vet inte. Nått problem är det. Försöker få fram varför i tråden om Abbies päls så du får läsa där och se vad vi kommer fram till :)

Sådär gör mina också, men det urartar vanligen i vilt slagsmålsbus inom några minuter. Britterna har nog lite annat temperament, tror jag bestämt.:D

Japp! I alla fall i fönstren, det kan bli bus på golvet, det tvättas och putsas, övergår i milt bitande, övergår i fullt låtsasslagsmål! Katter är ombytliga :D

Varför kan aldrig våra kissar vara lika keliga för? Här ska man vara glad om man lyckas se en lätt puss dem emellan, buffas däremot går bra - iaf för ena kissen, dem andra två stirrar på henne som om hon vore pestsmittad när hon stångas. Antar att grabbarna måste vara lite macho. :D

Naaaw, så söta. Här är det två som tvättar och en som blir tvättad, jag tror inte att Pottan fattat att man kan putsa på någon annan.

Varför kan aldrig våra kissar vara lika keliga för? Här ska man vara glad om man lyckas se en lätt puss dem emellan, buffas däremot går bra - iaf för ena kissen, dem andra två stirrar på henne som om hon vore pestsmittad när hon stångas. Antar att grabbarna måste vara lite macho. :D

Självklart måste man vara (eller i alla fall verka vara) matcho om man är kille :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 169
Senast: WildHorse
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 145
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Känns som jag försökt med allt, jag har tagit allt ansvar, bytt på lådan, jag aktiverar katterna, de får vara ute mycket på dagarna, men...
2
Svar
21
· Visningar
5 479
Senast: Pudlan
·
Katthälsa Sedan några månader har en okastrerad hankatt med halsband hängt runt i de olika stallen i min by. Den sista 1 1/5 månader eller så har...
2
Svar
25
· Visningar
2 689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat