Sv: Briar eller ej ?
Miaa: Broere Obelisk har jag hittat på deras sida. Men jag är ute efter matnyttig information om honom, har även noterat videon på honom. Men jag saknar mer info såsom extriörbedömning, temperament han nedärver mm............
Upptäckte även att dom utländska hingstarna jag gillar bäst
De Niro &
Don Romantic har Donnerhall bakom sig. Mitt sto har honom som farfar(e.Dream of Heidelberg II,Donnerhall ) . Om han nedärver hälsa, kvalite så borde det inte vara några problem att dubbla honom. Kanske bättre att använda De Niro´s söner
Danone el.
Dionysos ?, då hamnar Donnerhall ett snäpp längre ner. Vad säger ni som vet bättre ? Kan det bli problem att dubbla honom ?
Kan man transportera TAI från Tyskland el. Danmark ? Är det dyrt isf ? Eller kan man bara få FAI ?
Hur går det till med dom utländska där det ofta står en engångs summa som avgift. Om det inte tar är det bara bye, bye till alla dessa pengar då ? Eller finns det försäkringar för sådant ? Kunde inte hitta något om det på AGRIAs hemsida ? bara den vanliga fölförsäkringen.
kan ju bli dyrt om man inte vet hur stoets fertilitet är, då det är 1:a gången.
Men samtidigt vill man ha en kvalite hingst ?!
Belissimo M var kommer han att finnas för 2009, vet någon hans avgifter ?
Joura: Broere Obelisk har han bra extremiteter ? hur är hans betäcknings statisitk (fertilitet). Vill gärna se fölet efter honom
Eva