Breeders fälttävlan 2007

B

Birke

Är det någon som vet var Breedersfinalen i fälttävlan kommer att gå 2007? Öveds ska ju ha Lantliga EM i år så jag antar att finalplatsen blir någon annanstans...

Sv: Breeders fälttävlan 2007

Ja, det är Plönninge. Den ligger ute på SvRF:s termin nu. I slutet på september, samma helg som Nordiska i Åhus

Precis. 22-23 september är det exakta datumet. :)

Nu kommer jag förmodligen inte få åka på NM eftersom det finns mer etablerade YR men vill såklart försöka satsa och ta mig dit. Lite trist eftersom jag också vill ta unghästen till finalen. Svårt att rida på två olika håll samtidigt :(

Nu kommer jag förmodligen inte få åka på NM eftersom det finns mer etablerade YR men vill såklart försöka satsa och ta mig dit. Lite trist eftersom jag också vill ta unghästen till finalen. Svårt att rida på två olika håll samtidigt :(

Jo men Danmark är ju nära Halmstad, bara att simma över sjön vettu ;) !

Fast lagledaren sa att hennes tanke är att alla YR som är kvalade till ** ska få rida. :idea:

PS! Vi har närmare till Århus än till Trossnäs/stockholm mfl tävlingsplatser. Tänk om det varit i Åhus..

Jaha, va kul! Fast då blev det hela ännu jobbigare egentligen. Vilken häst ska man prioritera?

Det kanske går att lösa med tider och dagar så att du slipper välja?!
Vore ju en kul dubbel, du får rida NM och att unghästen kvalat till finalen.
Sedan måste ni 3 hålla er friska!

Ja, unghästen är ju inte kvalad ännu och gamlingen får vi se hur mycket han klarar. Mycket kan hända på vägen och med andra ord blir kanske valet lätt eller så får jag inte rida någon av tävlingarna :p
Fast den inställningen vill jag inte ha. Jag SKA!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter SWB Equestrian Weeks smyger igång med Breeders Trophy och unghästchampionat i fälttävlan till helgen, denna gång arrangeras tävlingarna...
Svar
0
· Visningar
466
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 460
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Vid de senaste europamästerskapen i fälttävlan har det blivit medalj för Sverige, men hur ska det gå i år? Hippson har pratat med...
Svar
0
· Visningar
316
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2

Hund, Katt, Andra Djur