Breda elband

Det finns ju de där jättebreda i ordentlig plast. De ser ut som plank på håll. Bland annat har ridvolten inne på rasavdelningen på Friends arena, mässan, varit av denna sort.

Jag tror dock de är riktigt dyra och kräver själva stolpar för att kunna spännas ordentligt.

Vi köpte breda elband på Börjes. Det funkar hur bra som helst som staket. Vår tanke var att byta så fort vi hann men med tanke på hur bra det funkar är det ingen brådska

Såna hade dom satt runt ridbanan i förra stallet jag stod. Dom fladdrade, tyngdes av snö och gick av.
Jag hade satt smalare el-band och roterat dem, då får inte vinden tag. Har översta tråden i hagen så.

Liknande trådar

Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
812
Senast: Freazer
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: tara
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
689
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
622
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka