Bravo hundfoder i Umeå?

igbest

Trådstartare
Någon som vet om det finns någon återförsäljare till Bravo hundfoder i Umeå trots att det inte finns någon på deras hemsida?

Sv: Bravo hundfoder i Umeå?

Har du kikat på Arken och Djurmagazinet? Vet att de har en frys i butiken har dock inte kikat vad det är för mat i den.

Använder själv fodax som jag tycker funkar alldeles utmärkt. Billigt också!

Nä jag har inte kollat där, kanske får lov att ta en tur och kolla hos båda.

och om de inte har just bravo funkade det iaf bra här i piteå med att ett antal (av mina släktingar ;) ) gick in affären och frågade om det fanns. tog 1½ månad och sedan dess har den affären bravo :D
skriv gärna om du hittar det någonstans, flyttar till ume i mars och vill helst inte byta foder :)

och om de inte har just bravo funkade det iaf bra här i piteå med att ett antal (av mina släktingar ;) ) gick in affären och frågade om det fanns. tog 1½ månad och sedan dess har den affären bravo :D

Det ska jag prova, får hitta någon/några som kan gå in och fråga i så fall ;) om de inte har det förstås...

Jag meddelar om jag hittar någonstans :laugh:

Varför Bravo när det finns att få tag i Vom og Hundemat (http://www.norrfoder.se) ;). Bravo innehåller precis som Klass mer spannmål än kött..

för att bravo finns i hamburgarform så jag slipper halva foderkorvar i kylen som luktar uääää och är allmänt slibbigt och äckligt :) (ok vet att kommentaren inte var riktat åt mig, men det ÄR en, i mitt tycke, mycket rimlig anledning)

det uppskattas! annars får vi göra gemensam sak, de stackars djuraffärerna kommer inte att fatta vad som hände :D

för att bravo finns i hamburgarform så jag slipper halva foderkorvar i kylen som luktar uääää och är allmänt slibbigt och äckligt :) (ok vet att kommentaren inte var riktat åt mig, men det ÄR en, i mitt tycke, mycket rimlig anledning)

Jo det är synd VoH inte finns i burgarformat!

1 kr per korv har dom höjt med. Blir ungefär en månadshöjning på 30 kr för mig men det är det värt :D.

Beställer du från norrfoder? De har ju även ändrat storlekarna på förpackningarna. De tidigare 0.7 kilos klumparna har ändrats till 0.5 kilos korvar och 3,1 kilos korvarna är 5 kilos korvar.. Jag har inte matat med VoH tidigare, men en kompis har och hon räknade ut att 25 kilo kostade tidigare 450 kronor, numera kostar det 750 kronor.. DET är en rätt rejäl prishöjning i mina ögon.

Ok, jag har aldrig köpt från Norrfoder så jag är redan van vid dom höga priserna :angel:. Men bra spannmålsfria torrfoder kostar lika mycket resonerar jag, ligger kvar på ungefär samma månadskostnad som jag hade med torrfoder så pga gråter jag inte över kostnaden.. Om maten inte blandas ut med spannmål får man räkna med högre priser.

Liknande trådar

Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
2 137
Senast: Stergo
·
Mat Hallå där ! Nu ska vi 4 "tanter" från fjället till Umeå på fredag. för en mässa, och övernattning på hotell. De hör inte till...
Svar
18
· Visningar
1 337
Senast: Keb71
·
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 413
Senast: Acto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 552

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka