Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Xl på hööks är som ca 2 Ikea-kassarHej, jag ska sambeställa med en kompis från Hööks och det blev lite bråttom. Hur många kg hö får man ner i en norma höpåsel vs XL-påse? Utan att pressa och kämpa alltför mkt...Är en normal som en Ikea-kass i storlek? Tacksam för snabbt svar.
Tack för supersnabbt svar!Xl på hööks är som ca 2 Ikea-kassar
Dom har haft små också. Som är som lunchlådepåse (dvs SMÅ)Hööks har väl bara en storlek på höpåsarna nu? Jag har iaf bara sett en typ i butik, ich kollar man på hemsidan är det samma mått på de som heter XL jag och den andra.
De är iaf väldigt rymliga och bra!
Aha, jag trodde det syftades på normalstoraDom har haft små också. Som är som lunchlådepåse (dvs SMÅ)
Inte hö väl? 10 kg hö är väldigt mycket hö, däremot silage kan jag tänka mig går..Jag får ner 10kg utan att anstränga mig i Höökspåsarna.
Går nog ganska lätt med hö också om man har fyrkantsbalar/småbalar och kan ta hela kakor.Inte hö väl? 10 kg hö är väldigt mycket hö, däremot silage kan jag tänka mig går..
Jo, småbalshö, får i mer i Höökspåsarna men då blir det tungt att bära. Brukade få i 6-7kg i Ikea-kasse när vi hade hö i rundbal (har aldrig silage hemma).Inte hö väl? 10 kg hö är väldigt mycket hö, däremot silage kan jag tänka mig går..
Dom är som sagt större än ikeapåsar, men de jag köpte gick sönder väldigt fort. Köpte förra hösten.
Har varken tid eller lust att laga höpåsar titt som tätt. Så jag håller mig till IkeapåsarTur att de är lätta att laga
10 kg? Jag får ner typ 6 kg torrt hösilage som mest.Jag får ner 10kg utan att anstränga mig i Höökspåsarna.
Hur hårt pressar du? Jag har fått i 12 kg silage och runt 7 kg hö. Hö är ju torrare10 kg? Jag får ner typ 6 kg torrt hösilage som mest.
Så hårt jag bara kan! Men hösilaget vi har nu är nästan som hö i ts, när det är blötare går det ju i mkt mer.Hur hårt pressar du? Jag har fått i 12 kg silage och runt 7 kg hö. Hö är ju torrare
Mina påsar har däremot några år på nacken . Har du ej nyare modell?
Ja, 10kg småbalshö, kan få i lite till men då blir det tungt och otympligt. I en ikea-kasse som är lite mindre brukar jag få i 6-7kg hö från rundbal, men då får jag pressa lite tillskillnad från hö i småbalar.10 kg? Jag får ner typ 6 kg torrt hösilage som mest.