Gulis
Trådstartare
Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker det är så svårt att hitta rätt i tightsdjungeln och behöver lite tips på bra sådana, som passar till olika typer av träning och som framför allt inte korvar sig och åker ner i midjan. Jag är normalviktig men magen är ju inte platt precis utan har alltid haft lite ”bullig” mage oavsett vad jag vägt. Har lite rumpa men inte väldigt stor i förhållande till resten av kroppen. Kan tänka mig att lägga upp till 700-800 kr om det är bra, men vill inte köpa på chans om jag inte vet att de passar mina krav.
Är också lite vilse vad gäller bra och sköna träningsskor för innebruk. Just nu använder jag mina gamla löparskor men de är långt ifrån idealiska . Fattar att det beror på hur ens fot är men om någon kan peka i rätt riktning mot en bra och plånboksvänlig sko vore jag tacksam.
Är också lite vilse vad gäller bra och sköna träningsskor för innebruk. Just nu använder jag mina gamla löparskor men de är långt ifrån idealiska . Fattar att det beror på hur ens fot är men om någon kan peka i rätt riktning mot en bra och plånboksvänlig sko vore jag tacksam.