Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pierre Robert är mitt favoritmärkeVad finns det för bra sport-BH's därute? Vilken tycker ni är bäst?
Jag söker en ny som helst ska ha någon form av vaddering samt gärna brottarrygg. Är skitdålig på att hitta, så då frågar jag buke
Jag använder Panache sport BH. Finns med och utan bygel. Man kan själv välja om man vill ha brottarygg eller inte genom ett knäppe på ryggen. Älskar mina. Använder dem hela tiden.
Shock absorber ultimate run bra.Vad finns det för bra sport-BH's därute? Vilken tycker ni är bäst?
Jag söker en ny som helst ska ha någon form av vaddering samt gärna brottarrygg. Är skitdålig på att hitta, så då frågar jag buke
Det hade också varit praktiskt! Betydligt skönare när man kan knäppa fram/bak än dra över huvudet.Åh, bra tråd. Jag letar också. Har egentligen inget stort stödbehov (liten byst och minimalt med hopp och studs i träningen) men har istället problem med att hitta sport-bh med knäppning. Av någon anledning ska alla sport-bhs dras över huvudet (tycker det är otroligt obekvämt) och det fåtal som finns med knäppning är gjorda för maximalt stöd/stor byst Följer tråden med intresse!
Åh, bra tråd. Jag letar också. Har egentligen inget stort stödbehov (liten byst och minimalt med hopp och studs i träningen) men har istället problem med att hitta sport-bh med knäppning. Av någon anledning ska alla sport-bhs dras över huvudet (tycker det är otroligt obekvämt) och det fåtal som finns med knäppning är gjorda för maximalt stöd/stor byst Följer tråden med intresse!