Bra platser på Göta Lejon?

lizan

Trådstartare
Moderator
Min partners all time favorite är Hair, och den spelas på Göta Lejon till våren. Så jag tänkte helt enkelt fixa biljetter till oss eftersom han fyller år där i krokarna.

Men.

Var vill man sitta?

Jag har aldrig varit där och det kan ju vara så väldigt olika på olika ställen var man vill vara. Eftersom partnern ÄLSKAR Hair vill jag inte ha kassa platser. 😅

Säkerligen finns en massa Bukefalister som har goda råd att dela med sig av?
 
Tack!
Är balkongen ”högt upp” med en känsla av att titta ner eller är det mer flackt som det kan vara på äldre teatrar?
Det vågar jag inte svara på, det var så länge sen jag var där. Det jag minns är att på föreställningar har jag varit väldigt nöjd med platser på balkongen.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 276
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Ursäkta långt meddelande. Skulle bli jätteglad om någon orkade läsa igenom allt och dela med sig av sina tankar. Livet som hästägare...
Svar
18
· Visningar
2 903
Senast: Teilani
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 797
Senast: Luff
·
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 169
Senast: corona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp