bra mailadress?

C

coscos

Jag bytte nyligen från spray till brikks eftersom spraymailen krånglat.

Tyvärr så har inte brikks funkat alls det går inte att skicka eller att ta emot. Nu har jag fixat en preliminär hotmailadress för tillfället.

MEN det är välldigt viktigt att jag kan skicka och ta emot mail eftersom jag jobbar mycket genom mailen.

Någon som har förslag på bra mailadresser?

tack på förhand.
 
Sv: bra mailadress?

kan ju testa www.gmail.com Än så länge är det bara via inbjudningar.. men jag har 100 inbjudningar just nu så jag kan ge dig en om du vill.. Där får man just nu 2.5gigabyte utrymma för mejlen.. och det ökar hela tiden för att snart bli 3 gig när gmail fyllt 2 år! =)
 
Sv: bra mailadress?

Jag rekommenderar också gmail (& har också inbjudningar kvar om du vill ha).
 
Sv: bra mailadress?

du har PM :)


tack för era svar! Har någon fler tipps eller komentarer så skriv på
 
Sv: bra mailadress?

Om det är fler som vill ha ett mejlkonto hos gmail.. alltså.. google.com's mailtjänst.. Så skicka mig ett pm med din mejladrress.. så skickar jag dig en inbjudan.. har idag 100 inbjudningar så det är bara att ösa på! ;)
 
Sv: bra mailadress?

gmail är super! jag har 48 inbjudningar kvar ifall nån vill ha
 
Sv: bra mailadress?

Tja Gmail går bra som ger 2.5 GB utrymme.
Yahoo är åxå bra och ger 1 GB utrymme

Bäst är ju med en egen domän men det kostar ju ;)
 
Sv: bra mailadress?

Ja det kostar både tid och pengar.. så det är betydligt smidigare med gmail.. =)
 
Sv: bra mailadress?

jo pengar får jag hålla med om men tid. nja det tror jag inte.

Kanske väll inödigt att ha en domän och det bara för en e-mail adress :D
 
Sv: bra mailadress?

den bästa mailen som finns måste ju vara outlok, orginal windows.
annars är ju hotmail helt ok
 
Sv: bra mailadress?

outlook är ju bara ett program som låter dig ladda ner dina mail och hantera dem i din egen dator istället för med en webbapplikation, den har inget med frågan att göra. Alla mailtjänster brukar väl gå att använda ihop med en valfri mailklient... Jag t ex har blinkenlights.se-mail (smygreklam för siten! :P ) och använder Evolution.

Håll isär begreppen är du rar :)
(skrik på mig om JAG har fel, snälla.)
 
Sv: bra mailadress?

jag har också outlook men det är ju ingen adress i sig som du säger.. (Fast jag tycker inte om att den hämtar hem alla mail så jag inte kan läsa dom på någon annan dator...)


jag har fixat en gmail nu o den verkar superbra! Äntligen!
 
Sv: bra mailadress?

Den behöver inte ladda ner dina meddelanden! :) Någonstans under inställningar ska det finnas alternativet "lämna meddelanden på servern" (Det finns i evolution, så det borde verkligen finnas i Outlook.)
 
Sv: bra mailadress?

Klart du kan läsa din outlook mail på vilken dator som helst..är ju bara skapa ett konto med dina användaruppgifter för mailen på den dator du använder ju. Så gjorde alltid jag när jag åkte upp till Norrland...kollade mina sk outlook mail på kusinens dator. Bara skriva in dina användaruppgifter du fått..Ditt konto är ju inte bunden till en specifik dator.
 
Sv: bra mailadress?

inge bra alls att ladda hem email i datorn...
jag hade så och dessutom massor med sparade viktiga mail. så pajjade datorn helt, pga virus = allt borta :(
 
Sv: bra mailadress?

Antingen Webmail eller IMAP så all mail ligger kvar på servern.

Enklast är webmail.
 
Sv: bra mailadress?

jag brukar ha inställt så att mail-programmet låter alla mail ligga kvar på servern i en vecka. blir det något strul med datorn så finns iaf de senaste mailen kvar på servern. om jag är bortrest använder jag webmail och när jag kommer hem finns mailen då kvar på servern och de är bara att ladda ner till datorn.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag ska precis kliva in i vuxenvärlden och mitt liv är redan helt förstört. Jag har inte klarat skolan då jag har grav social ångest...
Svar
9
· Visningar
1 323
Senast: Vinur
·
Kropp & Själ Kan man förbättra sitt minne när man har dåligt minne? Jag vet ju att jag har dåligt minne av flera orsaker- epilepsi, mediciner mot det...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Enya
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 133
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp