bra eller dåliga sadlar???

hellboy

Trådstartare
ha sätt en western sadel som jag bara älskade , hur skönn som hälst att sitta i och lädret verka vara kanon.

men nu till min fråga , är detta märke kasst eller bra.

sadel heter brad ren"s .

ha googlat om den men hittar inget om den alls , så är det någon som ha en sådan här eller vet något om dom så snälla skriv ....:)

det finns även ett annats märke som jag skulle vilja veta lite mera om och är natowa..

tacksam för svar .

Sv: bra eller dåliga sadlar???

Har ingen egen erfarenhet av dessa sadlar men Googlade lite och hittade en del. :)
Brad Ren's sadlar verkar vara mellanklass kvalite, ungefär som Simco. Man köper en sån sadel ny för 10-17000:- beroende på modell. Made in USA.
Alla webshopar som jag hittade som säljer dessa finns dock i Italien...

Natowa är en mycket billig sadel som jag inte skulle lägga på en häst.

Sv: bra eller dåliga sadlar???

oki, ha letat här i sverige och efter tillverkarnas hemsida men hitta inget .

vet att tattini säljer dessa sadlar , så få kolla med dom vad de ligger i priser , för tror dom ligger högre än vad du skrev ...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 609
Senast: Lavinia
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 463
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 964
Senast: Luff
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 516
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar