Bra annonssidor?

I

Ina

Vet inte om tråden ligger på rätt ställe.....

Var kan man annonsera för att nå rätt målgrupp? Söker ev köpare till en 5åring som är en aning åt det tuffare hållet då han var hingst länge.
För en rutinerad tävlingsryttare/hästmänniska inga alls problem men med en orutinerad/vek människa skulle han nog göra lite som han ville ganska snabbt. Ridmässigt är han ganska känslig.
Bra hoppteknik och kan nog göra sig gällande i dressyr också.

Tidningen Ridsport, Buke och kanske Hästnet? Något annat?

Sv: Bra annonssidor?

Ridsport är väl de stället som jag anser är absolut seriösats..många uppfödare/stuteri osv annonserar ju där.....men givetvis även Buke, Hastnet och www.hastannonser.se

Liknande trådar

Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 342
Senast: mackan
·
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 583
Senast: tuaphua
·
Avel Vet att det här inte är min första tråd på ämnet, men är man ras/stamtavlenörd så :p Vad kan den här tjejen vara för ras, tror ni? :)...
Svar
19
· Visningar
2 070
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Vill ha hund inom ett år! Och är så otroligt valpsugen! Dreglar efter varje hund jag ser på gatorna.. Men har beslutsångest gällande...
Svar
14
· Visningar
1 872
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama