Boxar begagnat!

K

Kryptonit

*Hoppas på rätt forum*
Nu funderar vi på och bygga stall hemma. Och vi väljer mellan att bygga egna elr köpa begagnade boxar.
Vad hade ni valt? (Det är 2st boxar) Och ni som köpt beg vad betalade ni?

Sv: Boxar begagnat!

Jag bygger boxarna men köper frontarna med skjutdörr måttanpassade kompletta och nya. C.a 3700 + moms styck

Vi köpte begagnat. Med tvätt, lite ny färg och en ny bräda kommer de att bli helt ok (om vi nu kommer att använda dom- börjar fundera på att snickra egna). Vi gav 600:- för tre.

köpten en box 3x3 Pegasus 4500krsedan för 2 år sedan köpte jag holma boxar 2 st 9500kr. Svårt att hitta beg. Tycker jag

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
1 170
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 589
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama