Borta - Saknar

Inte_Ung

Trådstartare
Denna har varit försvunnen i några månader nu.
Och jag saknar så det gör ont.

Bilden som kattunge, den är 1½år nu.
IMG_2735.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v320/gern1/Katter/IMG_2735.jpg?t=1194516495

Vilka saknar ni?

Sv: Borta - Saknar

Åh, vilken liten sötnos...

Jag saknar den här mannen; men vi fick iaf nästan sexton år tillsammans... :love::cry:

071108005.jpg

Jag saknar Killen, min lilla vildkatt.
Han var en förvildad huskatt som valde att flytta hem till mig.
Vi fick 3 härliga år innan han dog i cancer den 28/12 - 05

killen3.jpg

DSC00083.jpg

Jag saknar Fnatte, som föddes i min garderob och var min mest älskade vän genom hela min uppväxt.

fnattenalle.jpg

Freddie, vår första skogis och hela familjens stolthet.

freddie2.jpg

Och Zammet, den klokaste katt jag någonsin träffat, och den mest ömtåliga.

zammet.jpg

:love: :cry:

Jag saknar Fnatte, som föddes i min garderob och var min mest älskade vän genom hela min uppväxt.

fnattenalle.jpg

Freddie, vår första skogis och hela familjens stolthet.

freddie2.jpg

Och Zammet, den klokaste katt jag någonsin träffat, och den mest ömtåliga.

zammet.jpg

:love: :cry:

å katten i mitten ser ut som min förra katt:love:....

Jag saknar dom här vackringarna....

Alla dog iår....Zammi (8 år) tidigt i vintras, Piffi (10 år) i våras och folke (7 år)idag....:cry:

Ibland är livet orättvist....

//Domino_s

jag saknar min Spinks.:cry:
Spinks, vars mamma också var min, var där under hela min upväxt och när jag fick ta bort honom så var det som den sista länken till min barndom försvann.
Han var den konstigaste och mest underbara katt som man kan tänka sig, mötte mig när jag kom hem från skolan och vill alltid bli buren och vara med :love:.
Spinks blev 16 och gick bort 14 februari iår.

http://Zyprexa.bilddagboken.se/inde...kPTMwNjQ3MjAxJnQ9MTE3MTQwNzYwMSZjdXJyaW1nPTU=

http://Zyprexa.bilddagboken.se/inde...kPTMwNjQ2MzMxJnQ9MTE3MTQwNzYwMSZjdXJyaW1nPTE=

79877.jpg

Saknar denna...
Mumin Bonkatt, hane blev ca 2 år :( sedan va vi tvugna att ta bort honom :cry:
Saknar massor <3

Ge inte upp hoppet, min ena kille var borta i sex månader!
Sen kom han bara hem och var precis som han vart borta en kvart.
Fattade inte alls varför jag jublade och grät om vartannat.

Så ge inte upp hoppet.

/B

Nu har jag en ny liten kattängel att sakna. :cry:

Mamma ringde i morse när jag var i stallet och berättade att vår Akasha var borta. Jag var hemma hos mamma och pappa på fars dag och vi lade då märke till att hon hade blivit lite smalare, men hon var pigg och glad, busade med de andra katterna, åt och drack precis som vanligt. Igår eftermiddag tyckte mamma att hon verkade lite trött och inte åt som vanligt, så hon ringde veterinären och fick en tid idag på morgonen. Men inatt när mamma var uppe och tittade till henne var hon redan borta.

Har varit där idag och begravt henne, och nu sitter jag här och tittar på bilder och går sönder inuti. Jag hjälpte henne komma till världen för sju och ett halvt år sedan, och hon har varit min speciella lilla skyddsling sedan dess. Hon var en lite blyg och tillbakadragen tjej, men med mig var hon superkelig, och busig och glad som en kattunge.

Det gör så jäkla ont att veta att hon inte kommer att möta mig i dörren nästa gång jag kommer dit. Att hon inte kommer att trampa runt på tangentbordet och spinna högt när jag sitter vid datorn. Att hon inte kommer att busa vilt bland presentpappret i jul. Att hon inte kommer att ligga i mitt knä och tugga på knapparna i min tröja.

Lilla älskade snosan, det var ju inte såhär det skulle sluta. :cry:

akasha40.jpg

akasha07.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag och sambon adopterade en honkatt från ett katthem för en månad sen. Hon är cirka ett år gammal och vi vet inget om hennes bakgrund...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: DeCloe
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka