Började nästan gråta..

Sv: Började nästan gråta..

OH jävlar! du skulle ha varnat att det va på allvar.. jag blev jätterädd.. :crazy: Nu kommer jag drömma mardrömmar :cry: :crazy:

Usch va groteskt..stackas liten :( :cry:

15 år gammal, då är jag glad att ägarna bestämt att inte visa upp den stackarn mer.
FY, säger jag!!
Tycker också att den ser blind ut.

Jag med !
Där kan man snacka om monster under sängen,
ja om vovven ligger där vill säga.

Håller med er övriga, speciellt frisk ser den inte ut att vara

Usch, han såg inte ut att vara riktigt klar, ser ju ut som att han är blind !
men som stordjurvän jag är, så ser han ut att vara en "gullig" hund, i sättet sas :idea:

Daffne

varför får det mig att tänka på "gremlins" lr vad dem hette dem små odjuren som "framkallades" i den där gamla filmen med samma namn. :o

nej han var inte gullig på nåt håll, man blev ju rädd!! :(
blind, dåligt med tänder, trasiga öron, skabbig hud och rynkig.
och sen svansen då...brr.

det måste vara en förbaskat trevlig hund om han lyckats charma sin ägare så pass :p

Ja, nån sötnos var de ju knappast...

Äh, vad känsliga ni är då. Hunden gapar ju först och främst på kortet, sedan så sitter den i en konstig ställning villket förfular den. Spela roll om den är blind...en 15 årig hund brukar få grums i ögonen..Big deal...Här i GBG känner jag en 16 årig totalt blind spaniel som är kritvit i ögonen...

Mynta2 skrev:
Äh, vad känsliga ni är då. Hunden gapar ju först och främst på kortet, sedan så sitter den i en konstig ställning villket förfular den. Spela roll om den är blind...en 15 årig hund brukar få grums i ögonen..Big deal...Här i GBG känner jag en 16 årig totalt blind spaniel som är kritvit i ögonen...

Ser du inte att hunden ser helt deformerad ut...det är ju synd om den lille stackaren. Han kan ju aldrig leva ett bra liv. :(

Jag har aldrig sett nått liknande, den ser... speciell ut.. :crazy:

Stackars hund! :cry: :cry:

Om man tänker på att bilden är tagen för att visa det värsta av hunden, Och hur den skulle se ut igentligen..tror den ä söt då.. :love: :love:

Ja, huga, det var ingen vacker syn!

Men angående om hunden mår bra eller ej så tror jag att den gör det, han är ju gammal ju. Bara för att hunden inte ser ut som alla andra och visas upp pga att den är ful betyder inte att den sköts dåligt. Vovvens matte kanske tar jättebra hand om sin fula voffsing.

Sedan är det nog inte synd om hunden, han tycker nog inte att han är ful, det är det människor som gör...

Det är ju ingen hund - det är en Gremlin!!!!!!

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 354
Senast: Castellini
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 961
Senast: escodobe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 165
Senast: Rie
·
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 465
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka