Bomlös med westernpad

cowgirl81

Trådstartare
Tycker att paddarna till de bomlösa är så fula. tråkiga färger med mer.
Jag undrar om det skulle kunna gå att använda westernpad till dom. (tänkte mer till de bomlösa westernsadlarna som finns)
För börjar tröttna på sadelletandet.
Frågan är ju ens om hon kan ha bomlös.
Hon är bred, platt och har breda bogar, samt kort rygg.
Så vad tror ni.
Och så går det inte lägga in bilden från facebook och pixbox funkar inte uppladdningen på. Suck, ska se om ja kan fixa det.

Sv: Bomlös med westernpad

Du måste ha en pad med kanal om den bomlösa inte har paneler eller liknande. Så till ex Torsion så kan du inte använda en westernpad. Där ska du ha en pad med bra ilägg.
Kolla in Skito. De finns i många färger och mönster men du får förmodligen själv köpa från USA. Men det är inga bekymmer.
// Linda

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 862
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 155
Senast: lillamy73
·
Utrustning Finns det? Har en irish cob som jag mest lufsar i skogen med, men då vi ibland går till ridhuset, eller tränar lite dressyr i skogen så...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Fibusen
·
Dressyr Alla sadlar på min stora glider bak. Förra ägaren hade samma problem och han har alltid gått med en förbygel för att hålla sadlarna...
2
Svar
35
· Visningar
7 884
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar