Frågan är väl mest om de fäller ned ringen, eller inte.Det fanns flera fynd där:
Men jag sökte upp tråden för att terapibehandla mig efter att se någon berömma nån annans berättelse på Fejjan som skenerös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är väl mest om de fäller ned ringen, eller inte.Det fanns flera fynd där:
Det är när man skrubbar sig va ??!Från ett elektronikforum, "lödade", jag fick skavsår i ögonen av resten av det inlägget.
Lödning är en sammanfogning (av metallföremål) som sker genom uppvärmning av de delar som ska sammanfogas och smältning av en tillsatsmetall med lägre smältpunkt, ett så kallat så kallat lod.Det är när man skrubbar sig va ??!
Nä, lögade heter det.Det är när man skrubbar sig va ??!
Och det betyder väl att bada, tvätta sig rent allmänt (med eller utan skrubb)?Nä, lögade heter det.
Stämmer.Och det betyder väl att bada, tvätta sig rent allmänt (med eller utan skrubb)?
Jo jag vet tyckte det lät lite kul bara och påminner om baderietLödning är en sammanfogning (av metallföremål) som sker genom uppvärmning av de delar som ska sammanfogas och smältning av en tillsatsmetall med lägre smältpunkt, ett så kallat så kallat lod.
Det heter löda, lödde, lött och inte "lödade".
Svenskan verkar vara på utdöende eller också är dyslexi smittsamt.
Tänkte först att du var inne på löddrade, innan @Mia_R svarade.Jo jag vet tyckte det lät lite kul bara och påminner om baderiet
Fot-Fot boll plan
Jupp. Avstavat inte bara en gång, utan två
Pingfärskt bröd.
Ja, helt korrekt. Korrekturläsare är ett minne blott på dagens tidningsredaktioner.De har nog rationaliserat bort korrekturläsaren.
Ja, helt korrekt. Korrekturläsare är ett minne blott på dagens tidningsredaktioner.
Ja, helt korrekt. Korrekturläsare är ett minne blott på dagens tidningsredaktioner.