Bökeberg challenge

Denver

Trådstartare
Såg att det var det på grevagården den 23 - 28 maj.. vad är det för nåt??

mvh Jessica en frågande nybörjare :o

Sv: Bökeberg challenge

Det blir en jättejättemegastor tävling för både quarter, paint och andra raser. MAn kan vinna en bil!!
Tyvärr ska jag inte tävla själv, men dit och kolla som publik. Förra året hette det Tumbleweed men en ny sponsor har gjort att de bytt namn.
Jackpot

Ja oki men Tumbleweed vet jag jue... Var ju där förra året o kika.. tack så mycket för svaret :) mvh Jessica

jackpot skrev:
Det blir en jättejättemegastor tävling för både quarter, paint och andra raser. MAn kan vinna en bil!!
Tyvärr ska jag inte tävla själv, men dit och kolla som publik. Förra året hette det Tumbleweed men en ny sponsor har gjort att de bytt namn.
Jackpot

Så, så *klappar deltagande på huvudet* lilla vännen, allt ska bli bra.... :p Du ska se att nästa år kan du åka..:D

/Carina :eek:

Men det kommer ju vara massa kända ryttare med...svenska som utländska jue.................

Det är ju jättelänge till nästa år:cry: :cry:

Ja skulle tävlat men trilla av och bröt benet.. :( Så får vara publik i år.. Men är inte fel de i alla fall.. :)

Ska vi inte försöka få ihop nån liten buke träff då?? Är ju än då några som ska dit...

Hej alla!
Vad kul att så många ska dit och kolla.
Jag ska dit och tävla om det går som det är tänkt. Har anmält mig i alla fall.
Hör inte direkt till eliten utan ska dit och se och lära bara.
Ska vara med i enbart Pleasureklasserna, för det är väl vad vi har tränat till. Eventuellt så kanske jag ska efteranmäla mig till någon trail om man får.

Är det fler som ska dit som ska tävla?
Vore som sagt kul att få till någon form av träff kanske.

Fler som ska bo på Billinge Camping?

Jag ska tävla, om jag får ledigt. Är anmäld iaf. nervositeten börjar infinna sig rejält :crazy: :bump:

Samma här.
Tiden bara rinner iväg känns det som. En månad blir helt plötsligt alldeles för kort.

Liknande trådar

Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
1 009
Senast: Cattis_E
·
L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Hej! Går runt och grunnar lite på foderfickor/inpackningar. Av ren nyfikenhet har jag lite frågor kring detta.🤔 Snart sprängs ju skallen...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Magnum
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 068

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd

Omröstningar