Bok om Stretching av häst?

M

Milou75

Kan någon tipsa mig om en lättförståelig bok om hur man stretchar sin häst efter träning?

Tacksam för tips!

Sv: Bok om Stretching av häst?

Jag tycker Eva Eternell Hagens bok Hästmassage visar stretching på ett väldigt bra och lättförståeligt sätt. Den har ju några år på nacken men är helt OK. Det finns massor av andra böcker också.

Sv: Bok om Stretching av häst?

Det är inte alla hästar som det är bra med stretching på det bror på hur deras leder är så se upp lite för det o kolla hur lederna är innan du börgar det bäst du kan gör är att skritta en haltimme innan du slutar rida mvh Jessi

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 399
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: tara
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
916
Senast: Sirap
·
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka