Boende Arlanda

Barbabelle

Trådstartare
Vart bort ni när ni behöver boende 1 natt på Arlanda? Eller precis i närheten typ max ett par km ifrån Arlanda? Så billigt som möjligt gärna med transfer.

Vi brukar bo på Good Morning Arlanda. Har schyssta priser på parkering, väldigt tidig frukost, transfer och brukar ha bra pris. :)

Comfort hotel Arlanda Airport. Inte det billigaste skulle jag tro, men du slipper transfer och kan promenera till alla terminaler (går att gå inomhus vilket är ett plus vintertid om man vill slippa släpa på jackor osv)

Har alltid bott på Quality Hotel Arlandastad (nytt namn nu) - har varit hyggliga priser, fri transfer och inkluderad parkering till bilen upp till 7 nätter (och tidig frukost).
Standardpriset nu där verkar vara 995 SEK för 1 natts boende i dubbelrum, 7 dagars parkering, frukost och transfer.

Liknande trådar

Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
317
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
605
Senast: Exile
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
601
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
613
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka