Mia_R
Trådstartare
Jag skulle vilja ha tips på intressanta böcker. Att titta på en film/serie på en skärm ger en viss tillfredsställelse, men jag är i botten en boknörd även om jag kommit av mig lite. När jag körde hem igår kväll och lyssnade på P1 hörde jag dem diskutera "Vasakärven och järnröret, den långa bruna skuggan från Lund" som handlar om 30-talets män fram till studenterna på 90-talet i Lund och vägen till SD.
Jag har även passat på att klicka ner triologin "Landet utanför: Sverige och kriget", men kom gärna med fler tips! Det behöver absolut inte vara samma genre utan vad har du för bok du kan rekommendera och som du verkligen gillar? Romaner, trädgårdsböcker, biografier, historia ... vilken är boken du inte kan vara utan? fritt fram!
Jag har även passat på att klicka ner triologin "Landet utanför: Sverige och kriget", men kom gärna med fler tips! Det behöver absolut inte vara samma genre utan vad har du för bok du kan rekommendera och som du verkligen gillar? Romaner, trädgårdsböcker, biografier, historia ... vilken är boken du inte kan vara utan? fritt fram!
Senast ändrad: