Böcker om föl och unghästar och inridning

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare stockholmskan
  • Startdatum Startdatum
Sv: Böcker om föl och unghästar och inridning

Unghästar från fölstadiet upp till fem år - Ingrid Andersson och Charlie Lindberg
Mycket matnyttigt om allt från fölstadiet och uppåt. Hur man får en hållbar häst m.m

Utbildning av den unga hästen - Jens Fredricson och Ingrid Andersson
Mer inriktad på själva inridningen och sadeltämjningen.

Unghästar från fölstadiet upp till fem år - Ingrid Andersson och Charlie Lindberg
Mycket matnyttigt om allt från fölstadiet och uppåt. Hur man får en hållbar häst m.m

Utbildning av den unga hästen - Jens Fredricson och Ingrid Andersson
Mer inriktad på själva inridningen och sadeltämjningen.

skulle just nämna dem båda. UNDERBARA böcker :)

Jag lånade den första på biblioteket och ska nu köpa den för den var bra. Den andra ska jag nog också köpa.
Ett tips är att gå till bibblan och kolla vad dom har och låna. Tyckar man sedan att de är bra så köp sedan

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
856
Senast: Freazer
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 415
·
Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 459
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
741
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka