Bluffreklam?

Ponsse

Trådstartare
För några dagar sen såg jag en reklambild på någon internetsida där det stod att någon företag sålde ut nikeskor från 19 kr. Dum som jag var tryckte jag på den och fick då fram att jag skulle svara på en enkät för att få chansen att vinna skorna. Var tvungen att skriva i namn, adress och telefonnr. När jag började enkäten förstod jag att det var något fuffens då det mest var reklam och erbjudanden, så jag tryckte bort sidan. Nu har jag fått massa mail om att jag ska bekräfta min adress för att få massa saker hemskickade, och nu ringde en snubbe till mig och sa att jag var med i något lotteri. :eek: Hur gör jag för att ta bort det? Kan dom skicka saker hem till mig och kräva att jag betalar dessa? Jag har ju inte kryssat i någonstans att jag vill ha dessa saker hemskickade.
Varför tryckte jag på reklamen :arghh:

Sv: Bluffreklam?

Åhh, det där lotteriet, man blir galen! Jag har också råkat göra något liknande. Dessutom är det någon jävla idiot (ursäkta ordvalet men...) som har använt min mail för att vara med i tävlingar och liknande. Vet dock inte hur man får bort det så mitt svar var nog inte så mycket att hänga i granen. Men det är sjukt irriterande :meh:

Men du har inte fått saker hemskickade som du ska betala för? Det är jag mest rädd för

Nej det har jag tack och lov inte! Men annars är det som Linda säger, att du ska bestrida dom om du får hem något.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka