Blondering Mood

Sonic76

Trådstartare
Håller på att blondera mig med mood ultrablond extra
Men det var nytt recept sen jag blonderade mig sist.
Med det förra kunde jag köra två gånger utan problem om det inte blev bra första svängen
Vågar man det nu med nya receptet.
Tänkte iså fall köra en gång till imorgon

Ska du färga det i någon annan färg sen så du behöver ha det extra ljust?
Annars ser det väl bra ut som det är nu, om det inte är fläckigt eller så? :)

Jag tycker det är jättesvårt (för att inte säga omöjligt) att få till blekning bra hemma. Men jag gör det ändå då och då eftersom det behövs innan jag färgar det i olika roliga färger :D

Ska du färga det i någon annan färg sen så du behöver ha det extra ljust?
Annars ser det väl bra ut som det är nu, om det inte är fläckigt eller så? :)

Jag tycker det är jättesvårt (för att inte säga omöjligt) att få till blekning bra hemma. Men jag gör det ändå då och då eftersom det behövs innan jag färgar det i olika roliga färger :D
Nej det ska bli riktigt vitblont
Blev lite för gult så kör en omgång till imorgon fast inte lika länge.
Har alltid behövt köra två omgångar för att få det bra, men man blir lite nervös när de ändrar recepetet

Du har inte funderat på att testa med silverschampo istället för att bleka så snabbt inpå igen? :)
För det ser ut som att du har en helt okej färg och är det bara lite skiftningar så fixar schampot det och du behöver inte utsätta håret för ännu en blekning utan kan avvakta tills det är dags för utväxten :)

Så här blev det efter ursköljning och antiyellowbehandling.måste köpa hem silverschampo men får köra en omgång blondering till ändå. Lite för gult för att jag ska vilja synas i det hahaha

Så här blev det efter ursköljning och antiyellowbehandling.måste köpa hem silverschampo men får köra en omgång blondering till ändå. Lite för gult för att jag ska vilja synas i det hahaha

Ja, detta är för gult för att silverschampot ska fungera ordentligt. Så du får bleka igen och ta det sen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 895
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
751
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka