Sv: bloggen
Lånar tråden för en annan bloggfråga, nu när de andra är besvarade.
Jag har ett blogginlägg sparat i utkast, som jag inte kommer att publicera eller har något annat värde att spara, så jag tänkte radera det. Mest för att jag är lite petig med att det inte ser snyggt ut när jag kollar i min egen blogg, det syns ju då. Men när jag klickar i radera det här blogginlägget, så kommer jag, oavsett om jag fyller i anledning till radering eller inte till en sida där det står följande:
"Mammas, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
1. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
2. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering."
Dvs samma meddelande som kommit när jag läst i en tråd som raderats under tiden jag läser den, när jag ska till en ny sida.
Är det inte meningen att jag ska kunna radera mina egna blogginlägg?
Edit, nu lyckades jag ta bort det, men det var genom att klicka på "Min blogg" och sedan fylla i rutan på just det inlägget och sedan radera längst ned. Men det gick inte att radera det från sidan där jag redigerar. Men det kanske inte är meningen?