Cambiaso
Trådstartare
I min lilla blogg har jag noterat att antalet visningar på ett inlägg kan öka utan att de senaste besökarna har ändrats. Hur kommer detta sig? Är det så att alla besök från en annan dator än den jag är registrerad från registreras (Dvs samma 10 besökare går in några gånger var och vips har jag en massa visningar...) eller är det mina egna besök som blåser upp antalet visningar på något sätt. Rent teoretiskt skulle det ju kunna vara icke-reggade som är inne och kikar men nu har ju jag inställt så att man ej kan läsa om man ej är reggad.
Ett alternativ är ju att besökarna endast avser bloggens huvudsida och att de som går direkt in på ett enskilt inlägg från t.ex sidan med senaste blogg-inläggen ej registreras som besökare (men antalet visningar för ett enskilt inlägg påverkas)...
O allvetande, hjälp mig reda ut vem f-sen (om någon...) det är som läser mina kverulerande alster...
Ett alternativ är ju att besökarna endast avser bloggens huvudsida och att de som går direkt in på ett enskilt inlägg från t.ex sidan med senaste blogg-inläggen ej registreras som besökare (men antalet visningar för ett enskilt inlägg påverkas)...
O allvetande, hjälp mig reda ut vem f-sen (om någon...) det är som läser mina kverulerande alster...