Blåspray, hållbarhet

Jocelyn

Trådstartare
Ja, någon som vet? Den jag har hemma är gammal som gatan (inhandlades precis innan jag hämtade hem hästen, dvs ca 5 år sedan) Det står inget på flaskan...

Sv: Blåspray, hållbarhet

Ingen aning.. Men jag använde en blåspray i höstas som jag haft i många många år, funkade bra.

Ok. Jag använder min med, men jag tänkte att det kanske vore bra att kolla att det iaf inte "är någon fara" att använda gammal spray.

Jag har fått för mig att saker som är "bakteriedödande" inte kan bli direkt dåliga. Vad skulle hända? Eftersom det tar död på bakterier?
men jag vet inte om det stämmer..:p

Liknande trådar

Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 039
Senast: fio
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 984
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 377
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka