Bjuder på årets julkort

alazzi

Trådstartare
Brockenmoor Kashi önskar alla en god jul
god_jul_2007.jpg

Sv: Bjuder på årets julkort

Men gose då! :love: Katter kan verkligen konsten att se oförskämt förnöjda ut. :D

Draco tyckte att mattes dumma idé med tomteluvor och skräp var långt under hans kattliga värdighet, men jag lyckades få ett sött kort ändå. Även om det syns rätt väl på honom vad han anser om det hela. :p

dracojul02.jpg

God jul!

Fina bilder även om Draco ser skeptisk ut (vilket jag kan förstå, han ville väl ha en luva i hans storlek!)
Här är vårt julkort, komplett med glitter och allt :P
gunnelkort3.jpg

snygt :p

allas var jätte söta! Skickar ni ut dem till alla ni känner då? eller bara till de med katt ;)

snygt :p

allas var jätte söta! Skickar ni ut dem till alla ni känner då? eller bara till de med katt ;)

Jag skickar till alla oavsett om de har katt eller ej. Tidigare är så har jag ju skickat bild på dottern till folk, oavsett om de har barn eller ej;)

jo.. vi får en hel del barnbilder hit... men har aldrig fått nåra med katter på.. så bara undrade ;)

En liten julhälsning från Supercat Livia

gudjul.png

Jättefin bild!

Vi hann aldrig få upp vårt julpynt i år, så vi får väl ta snygga bilder inför nästa år istället...

Dea och Sassy: Tack så mkt! Vi har bara stjärnan och en adventsljusstake uppe så det fick bli stjärnan med levande ljus och lite mysstämning. :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
414
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
196
Senast: MJLee
·
Svar
29
· Visningar
2 293
Senast: Trott
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
183
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama