Birmabilder!!!!

Sv: Birmabilder!!!!

Isis bor inte hos mig längre, men ändå:

isis2.jpg

Jag har Birma, från S*Alinjarras, en brunmaskad tjej.

Underbart, en till som har en birma!:love:
Hur är hennes lynne? Har hon några speciella egenheter???
Jag är otroligt nyfiken, för min birma skiljer sig otroligt mycket mot mina andra kissar!

Jag har en blåmaskad birmatjej som heter S* Kentone´s Anastasia. Hon blir ett år i februari.
Är världens snällaste kisse! Helt underbar. Hon och dotter på snart två år är verkligen bästa kompisar, de leker och har jätteskoj tillsammans.
Var på en utställning i somras med "Lula" (dottern som döpt henne :)), hon fick bedömningen Ex 1 :D
Nu ska vi se om jag lyckas få in några bilder på henne då.....vet inte riktigt hur man gör, men gör ett försök i alla fall...:crazy:

218668270.jpg

312874545.jpg

Några äldre foton:
http://www.babyfriends.nu/medlem/Heart/photo/42115129.jpg

http://www.babyfriends.nu/medlem/Heart/photo/4474142.jpg

Åh, vad fin!:love:

EX1 som blåmaskad, det var fasen inte illa! Min kille har blivit EX1 på sina båda utställningar, men så har han ju varit ensam i sin färg båda gångerna!

Måste bara få säga att hon är HELT BEDÅRANDE på de gamla bilderna!

Åh, en cremetabby:love: :love: :love:

Grattis till NOM!

Var det flera cremisar på utställningen? Jag har hittills bara stött på min de enormt många gånger (2) jag varit på utställning.:angel:

Hur gammal är din? Vem är hans pappa? Blir vi "konkurrenter" längre fram då, kanske???

Väldans fina kissar!!!

Tackar!

Det var faktiskt rätt många creme på utställningen. Den här kattens mamma, pappa och helbroder var där, samt kanske 3-4 st. till. Så det var helt klart mer än det brukar vara!:)

Hon fyller 6 månader den 15 januari. Pappa heter IC Panjandrum Creamcracker och är importerad från England. :)

Vad roligt att höra att det var många creme!!!:bump: :banana: :bump: :banana:

Åh! Då har jag läst om och beundrat hennes pappa! Han är jättefin!:love:

Jag vill väldans gärna se fler bilder på din creme när tillfälle ges.. Nyfiken!

Jaa, pappa Snobben är verkligen mysig, kan ligga i knät flera timmar och bara gosa! Det verkar som våran lilla tjej har samma tendenser, så vi får se hur hon blir när hon blir större!:)

Har en massa bilder på den bärbara datorn där nere, ska maila över lite bilder upp till min här så småningom, då kommer det mera bilder på lillkissen!

Åh, vad roligt med fler bilder!!!!
Med lite tur kanske vi besöker samma utställning framöver, så att jag kan få se henne..
Underbart att hon verkar bli lika mysig som sin pappa.

Tack:) Ja han är hur pigg som helst! Väcker en på morgonen och när man går upp så slänger han sig runt benen för att busa, man skulle tro att han var en kattunge fortfarande,hehe...

Enda gången som han har varit sjuk var när han fick kattpest från en annan kissemisse, då trodde jag faktist att han skulle dö för han blev jätte dålig, och inte nog med det så fick han något fel på ena ögat så det bara hängde men ca 1 mån efter det så var han som vanligt.. Och sen dess så har han varit frisk som en nötkärna å de hoppas jag håller i..:)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
206
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
461
Övr. Katt Min nuvarande kattfröken börjar bli till åren och jag börjar överväga att flytta från landet och bli stadsbo, så jag börjar så smått...
2
Svar
33
· Visningar
1 814
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar