Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu undrar jag om det är någon som vet något om hur banan ser ut på Billinge ritten. Är den mycket backig eller någorlunda plan. Jag försökte titta på en karta men blev inte mycket klokare.
Är det ingen här som ridit Billingeritten?
Jag skulle också uppskatta att få lite information om ritten.
Står just nu och väger mellan Vasaritten & Billingeritten.
/Camilla
Jag red Billingeritten förra året. Den var jättebra. Mycket bättre stigar upp på berget än de som används vid Karolinerritten.
Bra tävlingsplats och trevliga funktionärer.
Vi kommer tillbaka i år
Det är ju så att Billingen är ett av Västergötlands platåberg.
Billingeritten går upp och nerför berget på minst en slinga. Det är fina sluttningar och inte oländiga branter men naturligtvis kuperat
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.