Billingeritten

Shaggy

Trådstartare
Nu undrar jag om det är någon som vet något om hur banan ser ut på Billinge ritten. Är den mycket backig eller någorlunda plan. Jag försökte titta på en karta men blev inte mycket klokare.

Sv: Billingeritten

Jag är oxå nyfiken på hur banan är där?!
Ingen som kan berätta om hur ni upplevde den - när ni har ridit där?

/Anne

Är det ingen här som ridit Billingeritten?:confused:
Jag skulle också uppskatta att få lite information om ritten.:bow:
Står just nu och väger mellan Vasaritten & Billingeritten. :confused:
/Camilla

Jag red Billingeritten förra året. Den var jättebra. Mycket bättre stigar upp på berget än de som används vid Karolinerritten.
Bra tävlingsplats och trevliga funktionärer.
Vi kommer tillbaka i år

Det är ju så att Billingen är ett av Västergötlands platåberg.
Billingeritten går upp och nerför berget på minst en slinga. Det är fina sluttningar och inte oländiga branter men naturligtvis kuperat

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 259
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 063
Senast: Sharpless
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 495
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka