Billingeritten

armaani

Trådstartare
Ja, nu har jag anmält mig T50, fast det inte gick så bra på Simlågsritten, men skam den som ger sig. Man lär sig ju något var gång;)

Sv: Billingeritten

Eller hur! Kommer säkert gå bra för er denna gång, vi håller tummarna.

Själv kommer jag till tävlingen som speaker även iår. Hade jättekul förra året, så även om jag lyckas gräva fram fakta om de flesta (bra med internet, ingeting är privat då) ;) så hoppas jag ni skriver lite i speakerinformationen åt mig :)

Sv: Billingeritten

Det gick jättebra denna gång, och hade gjort även på simlångsritten om jag fattat att tiden stoppade när jag gick i mål,då hade jag inte behövt rusa in i vet.grinden;)
Tack för mycket trevliga funktionärer och veterinär,tydligt markerad bana och område.
Återkommer!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 681
Senast: Häst_
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 788
Senast: Rosett
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 155
Tjatter Jag vill visa min dotter, apropå att inte vara så bra på språk-konversationer i skolan. Det är en kille som på engelska härmar hur det...
Svar
0
· Visningar
208
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka