S
Sammy
Hej... Jag vill har en häst till fritidsriding. Jag har en dåligt rygg och vill bara rida ut ibland i skogen eller på landet helt lungt. (skrid) Däreför trodde jag att det var en bra idee att köpa en jättelungt trygg gammal häst. (eller har en till fodervård) Jag gillar kallblodshästar och jag behöver en vallack, som kann går på bete med min två minishettishingstar. Men.... jag kann inte hitta så en häst. Jag kann ju inte betala mycket och hästen kann bra vara en pensionär men mann kann sälja varmblod häster (trav) billigt, men för det meste är de inte lungt och oft är det stoar. En gamma kallblod kann jag inte hitta. Jag placerade några gångar annoncer på bukefalos, annoncedirekt, hästnet och blocket men utan resultat. Det känns om man inte säljer häster som den (eller erbjuder till fodervård) . Har någon en annan idee vad jag kann göra att hitta så en häst. (eller skulle jag bara sluta dröma om ridning med min skadade rygg?) förlåta fel i min mail, jag är hollandska och har svårt att skriva svenska.