Billig lucern?

cristobal

Trådstartare
Undrar om det finns andra leverantörer än Granngården - tycker de tar väl bra betalt!
Gärna i Dalarna.

Sv: Billig lucern?

Håller med om Kvarnbys, de har bra service också. Hade kontakt med dem själv ett tag men sedan så fick jag fakitkst till sist tag på mer bra hö och därför gav jag inte så stora mängder lucern så då skulle det inte löna sig för mig att köpa Kvarnbys eftersom jag skulle behövt köpa åtminstone 150 kg för att få det hemlevererat. Så nu ger jag Hippos lucernpellets i stället (köpt från Svenska foder), deras säckar är vita med grön text som det står "lucern piller" på. Tror jag betalt 98 kr säcken för det.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 551
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 097
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 885
Foder & Strö Allvetande Buke! Försökt googla på sånt som är giftigt för häst bland frukt och grönt, men får främst fram information om vilka växter...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: screen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka