Biljettsläpp till SIHS i Globen

Sv: Biljettsläpp till SIHS i Globen

Funderar på att åka under alla dagar i år, men visst kan man boka halvdag också? Tycker dressyren är dödligt tråkigt att kolla på så jag vill inte se den igen.

Dressyren är inte alls dödligt tråkig utan det är alla showerna på SIHS då dem alltid är nästan de samma varje år. :p

Dressyren är inte alls dödligt tråkig utan det är alla showerna på SIHS då dem alltid är nästan de samma varje år. :p

Det tycker jag. Jag gillar mer fart och action, tycker dressyr är stillsamt och trist att kolla på, men roligt att utföra. Klankar ju dock inte ner på de som väl gillar dressyr; utan att det är dödligt trist är ju min åsikt! ;)

/carat - som förnekar att hon somnade när det var dressyr på sihs för några år sedan.

Om det går att köpa enbart halvdag tror jag inte utan att det i sådana fall blir lösa biljetter, show för show.

/Salinero - som somnade under en Grand Prix hoppning på GHS (Goteborg Horse Show) -06.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu släpps biljetterna till Sweden International Horse Show 2024 på Sveriges Nationalarena – Strawberry Arena. Evenemanget hålls...
Svar
0
· Visningar
65
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter flera år som uppvisningsgren på Sweden International Horse Show tar WE nu ett stort och härligt steg. En ny cup i svår klass...
Svar
0
· Visningar
152
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sweden International Horse Show 2023 bjöd på toppsport i hela fem grenar, toppat med showinslag i världsklass. Den totala publiksiffran...
Svar
0
· Visningar
303
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu släpps biljetterna till Sweden International Horse Show 2023 på Friends Arena. Evenemanget hålls traditionsenligt kring första advent...
Svar
0
· Visningar
287
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023