JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bilist körde på häst och ryttare – misstänks för smitning
Moderator
Hästnyheter
När två ryttare ledde sina hästar längs en väg under tisdagskvällen blev en av hästarna påkörd av en passerande bilist. Polisen utreder...
Hästnyheter
En ryttare och häst skadades när de i samband med en ridtur blev tvingade att väja in i en stenmur vid möte med en lastbil. Föraren...
Hästnyheter
En häst på vägen och en arg bilist. Det var upprinnelsen till ett bråk som slutade med en polisanmälan och ett påkört hästben. ...
Hästnyheter
En bilist har kört på en häst på väg 97 i höjd med Rasmyran. ...
Källa / Läs mer...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Honan började jama vid fyra. Jag överlever men frågan är om det stör grannarna.
Jag tror att hanen har rört sig en del. Damm under...
Lilla
33 minuter sedan
Svar: 1 073
Visningar: 56 261
Katt
Valp 2025
Övr. Hund Åh gratulerar till ett bra namn val isåfall! Min mammas hund heter Puck, döpt efter samma karaktär :D
Lätt att ropa och göra smeknamn...
Asko
Idag kl 03:39
Svar: 745
Visningar: 52 576
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Nej men skämt åsido, jag försöker verkligen att inte provocera honom just nu när det är fullt av hormoner i kroppen. Filmandet var...
Sel
Igår kl 23:39
Svar: 1 470
Visningar: 126 431
Djur
Ridskoleryttare
Träning Absolut max är 3. Det händer i bland om det är så att några hästar måste få vila eller så.
Just nu tror jag att vi har ett litet...
Hoarfrost
Idag kl 07:11
Svar: 928
Visningar: 99 958
Träning
Bildtråd
Gnägg Jag tog bort min finaste sista februari 💔💔💔
AbCdE
Idag kl 07:09
Övervakningskamera
Anläggning Vi har ett Arlo-system med 3 kameror och en Hub som vi flyttar runt.
Det är gammalt nu, 9 år, och går på batteri som måste bytas och...
Inte_Ung
Idag kl 06:29