Bilen är skapligt ny (-10) och nyservad så jag tror inte på hjullager.Så det kan ju vara en bra idé att få bilen genomkollad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bilen är skapligt ny (-10) och nyservad så jag tror inte på hjullager.Så det kan ju vara en bra idé att få bilen genomkollad.
Hyundai Sonata Excl, en lite "lyxigare" bil med en väghållning som en dröm. Men jag har kört många andra bilar och inte varit med om detta tidigare.Vad hade du för tidigare bil? Tex Saab 95 har bra vägegenskaper vid vinterväglag, Opel Astra och Vectra, audi osv. Vad var du van vid tidigare?
Fast det är ju det jag inte vet!Fast om däcken är så dåliga är det väl bättre att köpa nya istället för att utsätta både dig själv och andra för fara?
Fast det är ju det jag inte vet!
Har jag köpt en bra bil med usla däck eller en usel bil med bra däck.
Jag tror också däcken, det låter typiskt för hårda däck eller gamla, byt omedelbart, du kommer inte kunna bromsa ordentligt heller. har du prövat bromssträckan på dom?Fast det är ju det jag inte vet!
Har jag köpt en bra bil med usla däck eller en usel bil med bra däck.
Bilen är skapligt ny (-10) och nyservad så jag tror inte på hjullager.
Eller också har dom blandat ihop det hela när dom byggde bilen så ena sidan är framhjulsdriven och den andra sidan bakhjulsdriven?Kan det vara så att den ena bilen är framhjulsdriven och den andra bakhjulsdriven?