Nej är min kompis som tagit dessa på min hästHar du tagit dessa? Jag känner igen stilen Har du varit i Molkom och fotat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej är min kompis som tagit dessa på min hästHar du tagit dessa? Jag känner igen stilen Har du varit i Molkom och fotat?
Det är ett special beställd OS träns gjorde lite egen design på det. Så det kostade en del men så nöjd med det!Jäkla snyggt träns! Var hittar man det?
Va? Var det någon som kommenterade negativt?Så kär i min lilla pojke som skötte sig så fint på Sommarpremiering Fina ord om både typ, skick och utförande, även om vissa på plats hade svårt att förstå varför man visar en korsning med okänd pappa Nästa år ska vi vara modiga och genomföra körprov är målet!
Visa bifogad fil 99268
Mm.. Den personen kom fram och tyckte min häst var superfin, tyckte att han var så lugn och väluppfostrad och ville veta vad han var för nåt.. När jag sa att han var undan Connemara med okänd pappa så var han inte alls så fin längre och det var jättekonstigt och onödigt att jag tagit dit honom. Var väl inte jättekul, men det var idel lovord från domaren i allafall så jag väljer att lyssna på det i stället Domaren ville absolut att hans mamma ska visas då stammen var väldigt intressant, jag har inte mamman själv men framförde det till hennes ägareVa? Var det någon som kommenterade negativt?
Jag var med mitt föl halvblod/haflinger på SWBs fölbedömning idag. Mamman är Haflinger och fölet är väldigt ponnylikt. Fick så många fina kommentarer om henne från flera stycken som kom fram och såklar domaren. Sen speglar ju poängen hennes brister eftersom hon inte uppfyller avelsmålen för SWB, såklart. Men det var rättvist och med jättefin kritik! Bedömningen är något kul för alla(som får vara med beroende på ras och klass då) och en jättebra erfarenhet.
Jag var lite kluven att åka just pga ”vad är vitsen att visa när man har en korsning som man vet får låga poäng” och ifall nån skulle kommenterat negativt hade jag blivit besvärad.
Jaaa plocka med allt det positiva!Mm.. Den personen kom fram och tyckte min häst var superfin, tyckte att han var så lugn och väluppfostrad och ville veta vad han var för nåt.. När jag sa att han var undan Connemara med okänd pappa så var han inte alls så fin längre och det var jättekonstigt och onödigt att jag tagit dit honom. Var väl inte jättekul, men det var idel lovord från domaren i allafall så jag väljer att lyssna på det i stället Domaren ville absolut att hans mamma ska visas då stammen var väldigt intressant, jag har inte mamman själv men framförde det till hennes ägare
Som du säger, superbra erfarenhet, härligt att åka iväg och träna tillsammans och dessutom få se massa fina hästar etc..
Vad kul att du åkte och visade ditt föl trots att du var tveksam, det är ju intressant att ha nåt att jämföra med när du visar nästa år
Just travarkorsningar har jag fått känslan av att det är extra mycket negativa kommentarer kring, och tvärtemot för PRE/lusitano korsningar@Piglet82 Tyvärr finns det alltid de som påpekar negativt om korsnìngar, man får stänga öronen ibland.
Var på tandkoll med min tidigare korsnìng på klinik och flera som var där samtidigt öste lovord över henne och tyckte jag skulle ha henne i avel och om hon var till salu. När de fick veta att hon var korsnìng connemara/travare blev det inte lika intressant.
Hade också gärna visat min korsnìng men finns inga ställen att visa PRE-korsningar vad jag vet.
Får lägga bilder här istället!
Visa bifogad fil 99391