Bildskärm o skrivare visar olika...

N

Nellis

Hej! Det har blivit nåt knasigt här hos mig....
När jag går ut och ska kolla ankommande betalningar på Föreningssparbanken, så får jag upp fel företag på utdraget på bildskärmen...men i skrivaren blir det rätt!!

Alltså, först var jag ut o kollade på företag 1 och allt såg bra ut. När jag sen gick in på företag 2 så kom företag 1´s utdrag fram. Och slutligen så kollade jag på företag 3 utdrag och döm om min förvåning när det stod företag 2 på detta!!

Kan tillägga att jag har en ny dator med Windows XP och Internet Explorer 6,0 om detta har nån betydelse. Antar att det är nån inställning som är fel, men har ännu inte hittat lösningen.

Har tömt alla coockies, rensat temp o tidigare och återställt standardvärden på webbläsaren men detta hjälper ej. Det är nåt annat som ligger och håller kvar tidigare visade sidor, tror jag men vet inte vad...

Tips??
 
Det låter som datorn cachar sidorna (sparar en kopia så det ska gå fortare att få upp den nästa gång). Prova att göra refresh, det kan ev behövas ctrl-refresh.
När jag fick ny dator (och samtidigt bytte till XP) så var jag tvungen att göra 2-3 refresh på bukefalos-sidorna innan datorn verkligen gick ut och hämtade sidan på nytt.
 
Har provat med refresh också!! Nu visade det sig dock att problemet låg hos bankgirot och inte hos mig!! Tack ändå..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har världens huvudbry, nån som har några tankar kring följande?... Förra veckan slog åskan ner, tog modem och dator till...
Svar
5
· Visningar
1 286
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp