Bilder på era Anna Scarpati schabrak!

Fashionistan

Trådstartare
Jag har verkligen blivit helt frälst i Anna Scarpati schabraken som man kan beställa i vilka kombinationer man vill! :bow:

Så fort jag får råd ska jag spendera massor på många olika kombinationer, hoppschabrak med matchande luva! :love::d

Har ett fuxsto (väldigt röd med blonda inslag i man & svans :love:) så de jag planerat är:

Svart & Guldkanter
Marinblått & Guldkanter
Marinblått & Vita kanter
Vitt & Guldkanter
Vitt & Marinblå kanter
Olivgrönt & Guldkanter

Vad tycker ni jag borde ha mer? :laugh:

- Vilka kombinationer har ni? :D
- Vilka skulle ni vilja ha? :D
- IN MED BILDER!! :banana:

Sv: Bilder på era Anna Scarpati schabrak!

Bra tråd för inspiration!! Kul när man kan göra egna då det kan bli så många udda färgkombinationer som man annars inte tänkt på. Har många Anna Scarpati schabrak, luvor och ngn täcke så delar med mig med bilder.
Här är mina! :) Har dock sålt något men lägger in bild iaf...
28360213.jpg

28351353.jpg

28351303.jpg

28351227.jpg

28351213.jpg

28332906.jpg

Nästa schabrak blir troligtvis ett marinblått men marint kantband, sen en vit/silver och en ljus/mellanblå passpoal :) Vet inte om jag ska ha ett till Anna Scarpati eller om jag ska ha något annat märke?? Equiline, R.G, kanske JW??

Sv: Bilder på era Anna Scarpati schabrak!

Jag tror svart med beige eller marin med nougatbeige hade varit fin på din också.
Själv ska jag köpa marin med nougatbeige nästa gång...
De jag har nu:
IMG_2098.jpg

IMG_1668.jpg

Liknande trådar

G
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni använder för utrustning när ni rider eller motionerar hästen? :) som när ni hoppar, rider dressyr...
2
Svar
32
· Visningar
7 536
Senast: Domino_s
·
Utrustning Jag använder bara svart och mässing på mitt läder + spännen/detaljer, allt annat är strängt förbjudet! :love:;) (Undantaget är mitt...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 861
Senast: bigganl
·
Utrustning Om allt går bra med lillan på kliniken på torsdag ska jag beställa ett par nya Anna Scarpati schabrak! Blir nog allround båda två då...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Sorbe
·
Utrustning Jag ska beställa ett Anna Scarpati schabrak men har lite ångest angående färger. Ska ju välja färg på schabrak, kantband och passpoaler...
Svar
4
· Visningar
1 828
Senast: LinnHolmbom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.