Bilder på ena nytillskottet

Alexandra_W

Trådstartare
Nu har siameshanen fått en 'egen' hemsida, med bilder, på min hemsida. Notera sista bilden i fotogalleriet, min klart kitschiga nya klösbräda ;)

Gå in på http://hem.passagen.se/xyplex/ och klicka sen på nytt.

(Jag hoppas det är okej att lägga in en bildtråd, har ju sett andra göra det, om inte får moderatorn skälla på mig och ta bort den här tråden =))

Vad fina de är :)! Bilden på Yaki och hundarna är helt underbar - och honan i fönstret är rena prydnadskatten, hon och lampskärmen matchar varann :rofl:

mandalaki

Vilka vackra katter!
Gillade deras blå ögon.
Jag tycker alltid att siameser ser lite ut som hundar till skillnad från andra katter, att de har längre nosar om du förstår vad jag menar? :p

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 189
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av... 2
Svar
20
· Visningar
4 776
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Jag sitter här, helt utmattad känner jag, efter en tids krångel med sonens skola, vilket igår eskalerade till en full protest från...
Svar
9
· Visningar
2 233
Senast: oz_joj
·
Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
16 299
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hage
  • Hagstolpar